• Kérdésed van?
    • E-mail:  
    •    
    • Telefon: 30/523-6637

A papírtáskákkal kapcsolatos elemzések, vizsgálatok és felmérések

Az elmúlt évtizedben a természetes, papír alapú csomagolóanyagok váltak népszerűvé. Ez megjelenik abban a tendenciában is, hogy folyamatosan emelkedik a papírtáskák használatának aránya; egyre inkább a figyelem fókuszába kerül természetessége és marketinglehetőségei miatt is. Szinte „láthatatlanul” ugyan, de összetett üzenetet hordoz. Időtállóságukat mutatja, hogy az emberek 70 százaléka (leginkább a hölgyek és a fiatalok) rendszeresen „másodhasznosítja” a papírtáskákat – leginkább a prémium-jellegűeket –, ugyanakkor a kíváncsi szemeket sem kerüli el egy-egy nemesebb, nagyobb termék: „Mi lehet benne?”

 

 

A termékcsomagolás látványos és tapintható elemei a termék márkaépítéséhez is hozzájárulnak. (pl.: neves óracég saját logóval ellátott papírtáskába helyezett csokoládéval köszönte meg az állásra jelentkezőknek az interjút – akik meglepetésükben, örömükben sorra osztották meg a közösségi oldalakon: nyilván, a papírtáska fényképét…) Ki ne használná ki ezeket a „mozgó hirdetőoszlopokat”? Még a legegyszerűbb változata is óriási ismertséget hozhat a cégnek, márkának, rendezvénynek!

 

Alapelvként a hitelesség és professzionalitás jelenik meg mind az elkészítés folyamatában, mind pedig abban, hogy a termék minden téren önazonossá váljon a megrendelővel. A papírtáska képes arra, hogy a tradícionális értékeket folytonos megújulással, változással és változatossággal képviselje.

kezdjunk-bele
decor

Kezdjünk bele!

  • Lépj ki az unalomból! Legyen menő papírtáskád! Szeretnéd, ha márkád végre megjegyezhetőbbé válna? Mégis mire vársz? Gyere és segítünk.

  • Ajánlatkérés
icon-quote

Így vélekednek rólunk

  • A Herendi Porcelánmanufaktúra legfontosabb irányelve a mindenkori legmagasabb minőség létrehozása. Ezt követve, termékeinknek a vásárlók részére történő átadása csak a legmagasabb minőségben kivitelezett papírtáskákban képzelhető el. Elsődleges szempont a minőség mellett a kedvező áron történő beszerzés is. Mint hungarikum terméket előállító vállalatnak fontos, hogy hazai beszállítóval dolgozhatunk együtt. A fent említett kitételeknek a Papírbatyu már több mint 10 éve minden tekintetben megfelel.

    Izsó Róbert

    Beszerzési vezető - Herendi Porcelánmanufaktúra

  • A St. Andrea Szőlőbirtok a szőlő ültetvénytől, a feldolgozón át a csomagoláson keresztül, és valamennyi hozzánk tartozó dologgal szeretné sugallni a fogyasztóknak, hogy mi a törekvésének a célja. Szeretnénk nemes, elegáns és értékes, eredeti borokat készíteni. A csomagolás terén a Papírbatyu által készített papírtáska úgy érzem, számunkra kifejezi az előbb felsoroltakat. Örömmel használjuk és nagyon jó érzéssel csomagolunk bele.

    Dr. Lőrincz György

    Borász - St. Andrea Szőlőbirtok

  • Választásunk a szalagfüles papírtáska mellett a kedvező ár-érték arány miatt történik. Az üzletünkben található áruk nem igényelnek nagyobb teherbírású papírtáskákat. Szezonális akcióinkat - számtalan forma- és alapszínválaszték okán, gyors és egyszerű feliratozás miatt - mindig más és más üzenettel tudjuk vásárlóinknak kommunikálni.

    Erdei János

    Üzlettulajdonos

  • Több évtizede tevékenykedünk a reklámtáskák gyártása és forgalmazása területén, szinte egy időben indultunk a Papírbatyuval. Munkakapcsolatunk, egymás iránti bizalmunk és baráti viszonyunk azóta töretlen. Zsinórfüles papírtáskákat, italtasakokat, borosdobozokat készítenek számunkra. Kapcsolatunk üzletileg sem csak megrendelői-szállítói, hanem igazi partneri viszony, melyet kiválóvá tesz az is, hogy mindig pontosan, megbízhatóan, határidőre teljesítenek és munkatársaik tökéletes munkát végeznek.

    Orbán Andrea

    Ügyvezető, cégtulajdonos - Orbán és Társa Kft.